Naar de Honneur toespelen:
Voorbeeld:
Noord (leider):
HV96
743
BT4
A86

Zuid (dummy)
87
A5
H9853
HT95

U speelt 7 voor vanuit Zuid.
Indien links van Noord Aas wordt gezet, speelt u een kleine .
Vrouw en Heer worden daarmee hoog.
Indien Aas niet wordt gezet, speelt u de Heer.
Indien het Aas voor uw Honneurs zit maakt u met de Heer een slag, ondanks dat het Aas bij de tegenstander in het spel zit.
U kunt dit herhalen door vanuit Zuid 8 voor te spelen.

Entréé's ontwikkelen:
Kenmerkend voor het Snijden is dat u vanuit de tegenoverliggende Hand naar de Vork of de Honneur toespeelt. Niet altijd heeft u Entree's in de tegenoverliggende Hand om aan die zijde aan slag te komen.
U kunt deze Entréé's creëren door aan die zijde in een andere Zij-kleur een renonce te laten ontstaan. Door in te troeven kunt u de Troef als Entréé laten fungeren om in de Hand tegenover de Vork of de Honneur aan slag te komen.

Voorbeeld:
   noord (leider)  
   H85
AV964
T
AK84
  
west A932
H8
H963
T93
 VT4
T2
A854
V752
oost
   B76
B753
VB72
B6
  
   zuid  

Contract:3 te spelen door Noord.
De leider heeft 9 verliezers:
3 verliezers
3 verliezers
1 verliezer
2 verliezers

Om uw contract te halen heeft u 9 slagen nodig.
U mag 4 verliezers hebben om uw contract te maken.U heeft 9 verliezers.
Om uw contract te maken dient u 5 verliezerS weg te werken.

Speeltechnieken:
•Naar de Heer toespelen.
•Snijden op Heer.
•Lengte Slagen in .
Verliezers aftroeven.

Speelplan:
Om te kunnen Snijden op de Heer en naar de Heer toe te kunnen spelen heeft de Leider 2 Entréé's nodig in Zuid.Hij kan deze creëren door in Zuid een Renonce in te laten ontstaan door Aas en Heer te spelen.
Na de eerste keer introeven in Zuid van een Verliezer in Noord, komt hij in Zuid aan slag om te snijden op de Heer.
Nadat alle Troeven zijn getrokken, troeft hij de laatste Verliezer in Noord om met een lage naar de Heer te spelen.